درباره ما

پایگاه خبری “زرین نیوز” با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال 1401 آغاز به کرده است. این رسانه در زمینه صنعت طلا، جواهر و گوهر سنگ‌ها فعالیت خود را آغاز کرده و با همکاری جمعی از صاحب نظران، متخصصان و کارشناسان در حوزه‌های روزنامه‌نگاری، وب، IT و صنعت طلا، جواهر و گوهرسنگ‌ها فعالیت خواهد کرد.
این صنعت جایگزین مناسبی برای صنعت نفت است و رسانه زرین نیوز تلاش دارد با آگاهی بخشی، اطلاع‌رسانی مناسب و معرفی چهره‌های ماندگار و فعالان عرصه طلا و جواهر ایران فضایی برای همدلی و همکاری ایجاد کرده و با انتشار اخبار و مطالبات آنها گامی موثر در ارتقاء جایگاه این هنر_صنعت بردارد.

سیاست‌های زرین نیوز

«زرین نیوز» با پرهیز از هرگونه نگاه خاص حزبی و سیاسی و با رعایت قوانین و مقررات کشور فعالیت خواهد کرد تا به عنوان رسانه‌ای مستقل و سخنگویی برای تبیین و انتقال دغدغه و مشکلات این صنعت رسالت خود را به انجام رساند.
همکاران ما در زرین نیوز بر این باور هستند که با اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی و انتقال ایده‌ها، افکار و مطالبات فعالان این عرصه در تصمیم سازی و شکل گیری برنامه‌ها و اصلاح قوانین، حمایت و نگاه خاص به این صنعت در تغییر روند موجود و رسیدن این هنر صنعت به جایگاه واقعی خود، نقش دارند.
صداقت، درستی و انصاف در نگارش اخبار و انتشار تحلیل‌ها و مقالات، سرلوحه فعالیت و کار دست اندرکاران زرین نیوز است.

همکاری با زرین نیوز

صاحب‌نظران، کارشناسان و اهل فکر و قلم می‌توانند مقالات، یادداشت‌ها، اخبار و منابع صوتی و تصویری خود در حوزه این صنعت را از طریق بخش ارسال مطالب در اختیار دیگر بینندگان زرین نیوز قرار دهند.
زرین نیوز از راهنمایی‌ها و نقدهای مخاطبان گرامی در جهت رفع نقص‌های فنی و محتوایی و ارتقای کیفی این پایگاه خبری استقبال می‌کند.