سقوط آزاد قیمت‌ها در بازار

پیام مهم از ریاض و بغداد به تهران مخابره شد

6

به گزارش زرین نیوز به نقل از اقتصادنیوز: امروز در بازار ارز تهران شاهد عقب نشینی محسوس قیمت ها بودیم و قیمت لیر ترکیه در پایان معاملات ارزی، 40 تومان کاهش پیدا کرده و 1885 تومان معامله شد.

بازار ارز تهران در حالی تعطیلات آغاز هفته را پشت سر گذاشت که معامله گران شاهد انتشار خبری مهم درباره توافق جدید ایران و عربستان بودند، خبری که به گفته تحلیلگران نقش مهم و موثری را بر روند معاملات امروز و روزهای آتی بازار خواهد داشت.

طبق اعلام رسانه ها، وزرای خارجه ایران و عربستان که این روزها به منظور شرکت در اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی در گامبیا حضور دارند، با تاکید بر اینکه مناسبات دو کشور در مسیر درستی قرار دارد، همکاری‌های مشترک اقتصادی و تجاری را مهم ارزیابی کردند.

حسین امیرعبداللهیان و فیصل بن فرحان در زمینه تسهیل صدور روادید تجاری و برقراری پرواز مستقیم فیمابین تبادل نظر و توافق کردند. امری که بدون شک می تواند در آینده نزدیک اثرات مطلوبی برای دو کشور در حوزه مبادلات تجاری و همچنین تردد مسافران و گردشگران داشته باشد.

تهران و ریاض با از سرگیری روابط سیاسی، به دنبال توسعه روابط در حوزه های اقتصادی و تجاری هم هستند و حضور هیات اقتصادی عربستان در نمایشگاه اکسپو تهران، سفر سیداحسان خاندوزی، وزیر اقتصاد و دارایی کشورمان به ریاض و مثال هایی از این دست، همگی مهر تاییدی بر این موضوع است که دو کشور به دنبال زمینه سازی برای توسعه مناسبات اقتصادی و تجاری هستند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.