اختتام نمایشگاه طلا و جواهر تهران

47

نمایشگاه بین المللی طلا، جواهر، نقره، ساعت و صنایع وابسته تهران عصر روز جمعه 5 اسفند ماه با اهدای تقدیرنامه به شرکت کنندگان و غرفه داران به کار خود پایان داد.

 نمایشگاه طلا و جواهر تهران، در حالی به کار خود پایان داد که به دلیل مصادف شدن این روز با روز جمعه و تعطیلی آخر، علاقمندان زیادی از نمایشگاه بازدید کردند و سالن ها مملو از حضور بازدیدکنندگان بود.

اختتام نمایشگاه طلا و جواهر تهران

یکی از حاشیه های خوبی که روز آخر داشت حضور بزرگان، پیشکسوتان عرصه طلا و جواهر ایران بود، کوروش گوهربین، محمد کشتی آرای و دیگر سرشناسان این حوزه با حضور خود باعث شور و هیجان در نمایشگاه طلا و جواهر شدند.

اختتام نمایشگاه طلا و جواهر تهران

 

روسای اتحادیه های طلا و جواهر استان ها و شهرستان ها هم در طول چند روز، با حضور در نمایشگاه و غرفه اتحادیه های تولیدکنندگان و صادرکنندگان ایران و اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر تهران به تبادل نظر پرداختند و با همکاران خود از شهرستان های دیگر دیدار کردند و از کم و کیف اتحادیه های خود سخن به میان آوردند.

اختتام نمایشگاه طلا و جواهر تهران

برگزاری نشست و دورهمی فعالین عرصه طلا و جواهر کشور، و تشکیل کلاس ها و دوره‌های آموزشی مختلف کوتاه مدت  هنر صنعت طلا و جواهر از دیگر برنامه هایی بود که در چهاردهمین  دوره نمایشگاه طلا و جواهر تهران برگزار شد.

افتتاح نمایشگاه به وسیله برادران؛ معاون وزیر صمت و حضور مدیران و مسئولین از دستگاه ها، وزارتخانه های مختلف و نشست با روسای اتحادیه ها و مصاحبه با اصحاب رسانه و وعده هایی که داده شد از دیگر حاشیه های برگزاری این نمایشگاه بود که البته امید می رود همانند برخی وعده های محقق نشده نباشد و با حمایت از این صنف و صنعت شاهد شکوفایی در آن باشیم.

در ساعات پایانی نمایشگاه سید حجت شفایی، رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا،جواهر،نقره و سنگ‌های قیمتی ایران به همراه نادر بذرافشان رئیس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر و اعضای هیات مدیره هر دو اتحادیه با حضور در غرفه های نمایشگاه با اهدای لوح تقدیر از حضور آنها در این دوره از نمایشگاه تقدیر و تشکر کردند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.